16 ani de HORECA | Vânzări: 0232-590.049

Modul Livrări

Aplicaţia POSnet identifică clientul și adresa acestuia pe baza numărului de telefon de pe care se face apelul. Astfel, orice client va fi plăcut surprins atunci când, sunând pentru a doua oară, i se va răspunde la telefon:

“ Bună ziua, domnule Popescu. Doriţi livrarea comenzii la aceeași adresă?”.

Integrare platforme Online Tazz, Glovo, TapTasty

  • comenzile sunt preluate automat în sistemul POSnet
  • indiferent de sursă (Tazz, Glovo, Poloniq, Site Propriu) comenzile sunt afișate intr-o singură interfață
  • produsele, indicațiile de preparare, prețuri, discounturile, metodele de plată nu necesită introducere manuală, bonul fiscal este emis conform comenzii preluate automat din platformă
  • confirmarea si preluarea lor se face cu un singur click
  • un restaurant poate avea mai multe magazine pe aceiași platformă
  • raporte financiare pentru fiecare platformă în parte
  • listare etichete pentru produsele livrate conform noilor reglementări ANPC

Site Propriu de Comenzi Online

Fără comision pe comandă

Comenzile primite sunt înregistrate direct în POSnet (nu necesită reintroducere)

Iți construiești propria bază de date cu clienți

Exportul produselor se face direct din POSnet, fără să-ți bați capul cu reintroducerea meniului

Implementare și publicare site în doar 1 oră 

Produsele sunt trimise direct către imprimante sau pe ecranul de bucătărie cu un singur click de confirmare

Produsele și prețurile sunt sincronizate cu POSnet (orice modificare în POSnet este sincronizată cu platfoma online)

Cota TVA este modificată automat pentru comenzile la domiciliu

Clientul comandă rapid, chiar și fără cont

Cost fix implementare și publicare site (se plătește o singură dată)

Cost fix lunar de hosting indiferent de numărul de comenzi

Conformare GDPR

Soluția software folosită pentru preluarea comenzilor la domiciliu protejează datele private ale clientului prin:
solicitarea unei pemisiuni din partea clientului de a-i reține numele, numărul de telefon și adresa pentru viitoarele comenzi;
funcție de export al tuturor datelor deținute despre el, dreptul la portabilitatea datelor;
anonimizarea imediată a clientului la cererea acestuia, adică să exercite dreptul “de a fi uitat”.

Manager Comenzi

Managerul de comenzi oferă controlul total al comenzilor în desfăşurare, indicând cartierul, adresa şi timpul promis pentru fiecare comandă. Comenzile care depăşesc timpul promis sunt evidenţiate astfel încât alocarea acestora se face prioritar către un agent de livrare.

Din interfaţa de management se urmăreşte în timp real timpul petrecut de un agent în livrare, astfel se estimează timpul de întoarcere și se pot aloca livrări către agent chiar înainte ca acesta să se întoarcă.

Starile comenzilor sunt evidenţiate si prin culori, la o simplă privire se identifică rapid comenzile care sunt in lucru, comenzile care sunt gata şi pregătite de livrare, comenzile alocate unui agent şi comenzile care se află în livrare.

Integrare traseu cu Google Maps

Operatorul are posibilitatea de a verifica adresa nou introdusă cu ajutorul integrării cu Google Maps.

Modulul de livrări valideaza adresa afișând distanța în KM până la client, precum și durata traseului.

Cu ajutorul acestor informații, operatorul poate promite un timp de livrare mai precis și poate adăuga taxe de livrare pentru distanțe foarte mari.

Istoric Livrări

Istoricul Livrărilor afişează toate comenzile procesate intr-o anumită periodă, filtrate după cartier, agent de livrare, operator telefonic sau tip livrare, permițând căutări după număr de telefon sau nume client.

Printr-un singur click se poate vedea traseul în timpi şi stări ale oricărei comenzi. Această funcţionalitate este utilă în cazul unor reclamaţii, prin introducerea numărului de telefon și alegerea comenzii putem identifica unde a fost o problemă şi cine este responsabil.