16 ani de HORECA | Vânzări: 0232-590.049

POSnet Professional PLUS

Software-ul POSnet oferă avantajul de-a realiza gestiunea totală a activității restaurantului, se obține un flux informațional complet, de la recepția mărfurilor până la vânzarea acestora, se trece prin toate etapele necesare (note de recepție, fișe de magazie, raport de producție, registu de casă, etc.) și vine în sprijinul managerului prin eliminarea inventarelor manuale consumatoare de timp .

Fast Food înseamnă viteză

Când vorbim despre afacerile de tip Fast Food, cu siguranță vorbim de viteză. Clienții se așteaptă să comande, să plătească și să primească comanda mult mai repede decât la un restaurant cu servire la masă. Soluția de vânzare POSnet este proiectată special pentru HORECA și te ajută să îndeplinești aceste așteptări.

Cu toții știm că în industia HORECA forța de muncă este foarte volatilă așadar soluția software aleasă trebuie să fie ușor de înțeles și operat de angajații noi.

Interfață și funcții de vânzare

Mai jos aveți prezentat un sumar al funcționalităților importante prezente în momentul vânzării. Vinde inteligent și folosește tehnologia în folosul tău și al clientului.

Meniuri cu produse la alegere

Meniurile reprezintă în general peste 80% din vânzările de tip fast-food. Vânzarea lor se face rapid, astfel la apăsarea pe un meniu, angajatul este trecut simplu prin etapele de alegere: mărime meniu, tip suc, tip cartofi, sos, desert.

Chiar dacă ai angajați noi care nu sunt familiarizați cu meniul tău, POSnet preia sarcina și afișează simplu intrebările cu posibilitățile de alegere, astfel totul decurce rapid și elegant.

Cu POSnet clienții comandă mai mult

Simplu, prin intrebări de up-sell:
”Doriți sucul și cartofii să fie mari?”

Software-ul de vânzare POSnet este special conceput pentru industria HORECA, el permite adăugarea de întrebări prestabilite la vânzarea produselor, astfel angajații tăi , chiar dacă nu sunt familiarizați cu strategia de vânzare, nu vor uita niciodată să folosească acest super instrument de marketing.

Indicaţii de preparare

Clienţii pot face precizări asupra modului în care doresc să li se prepare produsele.

Aceste observaţii se pot adăuga în sistemul POS pentru fiecare produs în parte, ele fiind tipărite pe bonul de comandă sau afișate pe monitorul din bucătarie.

Încasare în cont

Cu POSnet puteți să încheiați contracte și să gestionați consumația cu plata la o dată stabilită.
Multe companii preferă să achite consumația făcută o singură dată pe lună.
Identificarea clienților de face pe bază de card și consumația este trecută în contul acestora fără să fie necesară o plată pe loc.
La sfârșitul fiecărei luni puteți printa și factura detaliat consumația fiecărui cont sau centralizat.

Produse cu imagini

dentificarea produselor pe interfață se face mai rapid atunci când produsele au o imagine atașată, în special cele de bar.

POSnet permite căutarea automată pe internet a imaginilor pentru produse, alocarea imaginilor se face în câteva minute.

Comunicare pos bancar

Plățile cu cardul au crescut exponențial în ultimii ani. În mod tradițional vânzătorul introduce manual suma pe POS-ul bancar și se face încasarea, existând mereu posibilitatea unei greșeli.

Cu POSnet suma este transmisă digital, fără nici o intervenție manuală. Autorizarea se face automat și în siguranță.

Stocuri, Food Cost, Rapoarte

Pentru administrator este esențial să știe în orice moment secțiile și produsele care generază profit și mai important, materiile prime care au deprecieri sau pierderi mari. Sistemul de gestiune oferă în timp real acces la aceste informații , atât în fața unui PC, cât și pe smartphone.

Rețete și semi-preparate

Metoda de folosire a rețetelor este foarte facilă și rapidă.

Rețetele în POSnet pot fi compuse din ingrediente simple, semi-preparate (producție proprie) sau alte rețete.

Definirea se face pentru o porție sau prin introducerea numărului de porții pentru care este rețeta.

Un exemplu simplu este definirea unei rețete pentru blatul de pizza și apoi doar folosirea lui in cadrul tuturor produselor de tip pizza. Astfel orice modificare ulterioară a blatului se propagă automat tuturor produselor.

Cât te costă să produci un preparat?

Prețul materiilor prime variază în funcție de periodă sau în funcție de furnizor.

POSnet calculează în timp real costul de producție, astfel în fiecare clipă poți lua decizii corecte legate de stabilirea prețului final si menținerea marjei de profit.

Care este profitul lunar generat de un produs?

Atunci când informațiile de food cost sunt prezentate clar, managementul are o bază solidă pentru luarea deciziilor de promovare a anumitor produse, de achiziții în cantități mai mari pentru micșorarea prețurilor sau achiziții în cantități mai mici pentru limitarea deprecierilor.

Inventare

Inventarierea în industia ospitalieră diferă foarte mult de inventarul tradițional din retail și soluția software este special adaptată domeniului.

Procesul HORECA de producție implică materii prime perisabile și cu variații de masă și volum, inventarul periodic este metoda rapidă de-a gestiona corect materiile prime.

POSnet prezintă o fișă de inventariere în care se introduce doar cantitatea reală cântărită/numărată și stocul este corectat imediat cu valoarea introdusă.

Diferențele găsite sunt raportate cantitativ și valoric de la inventar la inventar.

Rapoarte manageriale

Vânzări pe zi
Vânzări pe departmente (ex: bucătărie, bar, cuptor pizza)
Vânzări pe ore (determinarea orelor critice)
Vânzări pe zilele săptămânii
Vânzări interne / take-away
Vânzări pe angajat
Vânzări pe categorii de produse
… + alte 30 rapoarte specifice
Grafice pentru rapoarte

Listare rapoarte direct pe imprimanta termică (elimina necesitatea unei imprimante A4)

POSnet conține un modul prin care administratorul își poate genera singur orice tip de raport.

Rapoarte contabile la un click distanță

POSnet generează în mod automat situația stocurilor, fișe de produs, inventare, NIR-uri, bonuri de consum, rapoarte de producție, calculează costul materiilor prime și adaosul comercial practicat.

<span “>Situațiile sunt generate pe magazii și tipuri de produs (Mărfuri, Produse Finite, Materii Prime), astfel încât departamentul de contabilitate are întodeauna la dispoziție informații clare și actuale.

POSnet trimite automat pe mail-ul contabilului declarația obligatorie A4200 fără să fie necesară extragerea manuală din casa de marcat.

Rapoarte pe mobil

Oriunde te-ai afla, deţii controlul în timp real asupra vânzărilor, produselor şi preţurilor din restaurantul tău.

Indiferent de distanţă, de pe telefonul mobil sau de pe laptop, poţi accesa instant, din orice navigator web, tot ceea ce te interesează cu privire la rapoarte, vânzări şi preţuri.

Secţiunea de raportare îţi permite să alegi din zeci de rapoarte puse la dispoziţie şi să vizualizezi atât sub formă tabelară, cât şi grafică, informaţiile care te interesează.

Fidelizare Clienți

Care este cel mai important lucru de care ai nevoie într-o afacere? Există un singur răspuns la această întrebare – Clienți.

Cu toții știm cât de greu au fost câștigați clienții importanți, dar ce puteți face ca să le răsplătiți fidelitatea? Multe francize folosesc sisteme informatice POS pentru a-și câștiga fidelitatea clienților.

POSnet vă oferă toate instrumentele software pentru a le arăta faptul că îi apreciați pentru acest lucru.

Clienții tăi pot acumula puncte de fidelitate pe care le pot folosi la plăți viitoare. Punctele de fidelitate reprezintă cea mai bună metodă pentru a arăta clienților că fidelitatea lor este răsplătită în mod real.

La fiecare notă de plată achitată folosind cash, card sau OP clientul tău primește în cont un număr de puncte, valoarea punctului este stabilită de tine ex. 1 pct = 1 Leu

Clientul tău știe mereu situația contului pentru că numărul total de puncte din cont este tipărit pe fiecare notă de plată sau bon fiscal.

POSnet vă oferă posibilitatea de-a selecta produse pentru care nu se acordă puncte de fidelitate, de exemplu țigări sau produse aflate în alte promoții.

În comparație cu metoda clasică de discount direct, metoda punctelor de fidelitate este net superioară din punct de vedere al încasărilor, discountul este cheltuit de client tot în locația ta.

Discount direct

Metoda standard și rapidă prin care pe orice comandă sau produs poți acorda un discount procentual sau valoric. Accesul la această metodă poate fi restricționat .

Puncte de fidelizare

Pur și simplu cea mai eficientă metodă de a-ți ține clienții aproape.
Punctele câștigate pot fi folosite doar în unitățile tale și astfel se obține ușor o recurență.

Vouchere

Modalitatea facilă de fidelizare, folosită cu succes de regulă la deschiderea unei locații noi pentru atragerea clienților. Valoarea voucherului este scăzută automat din totalul de plată.

Card client

Permite emiterea și înregistrarea cardurilor de fidelitate pentru fiecare client. Pe baza acestui card clientul este identificat rapid și poate beneficia de reduceri de preț sau acumula diferite bonusuri configurate de administrator.

Discounturi negociate

Fiecare grup de clienți poate avea un discount fix pentru preconfigurat. Puteți încheia contracte cu diferite companii și aplica un discount negociat angajaților.

Happy Hour

Preţuri speciale pentru anumite produse pe intervale de timp. De exemplu, în fiecare zi între orele 8-10 dimineața, cafeaua poate fi vândută cu un discount de 30%.

Modul Livrări

Aplicaţia POSnet identifică clientul și adresa acestuia pe baza numărului de telefon de pe care se face apelul. Astfel, orice client va fi plăcut surprins atunci când, sunând pentru a doua oară, i se va răspunde la telefon:

“ Bună ziua, domnule Popescu. Doriţi livrarea comenzii la aceeași adresă?”.

Conformare GDPR

Soluția software folosită pentru preluarea comenzilor la domiciliu protejează datele private ale clientului prin:
solicitarea unei pemisiuni din partea clientului de a-i reține numele, numărul de telefon și adresa pentru viitoarele comenzi;
funcție de export al tuturor datelor deținute despre el, dreptul la portabilitatea datelor;
anonimizarea imediată a clientului la cererea acestuia, adică să exercite dreptul “de a fi uitat”.

Manager Comenzi

Managerul de comenzi oferă controlul total al comenzilor în desfăşurare, indicând cartierul, adresa şi timpul promis pentru fiecare comandă. Comenzile care depăşesc timpul promis sunt evidenţiate astfel încât alocarea acestora se face prioritar către un agent de livrare.

Din interfaţa de management se urmăreşte în timp real timpul petrecut de un agent în livrare, astfel se estimează timpul de întoarcere și se pot aloca livrări către agent chiar înainte ca acesta să se întoarcă.

Integrare traseu cu Google Maps

Operatorul are posibilitatea de a verifica adresa nou introdusă cu ajutorul integrării cu Google Maps.

Modulul de livrări valideaza adresa afișând distanța în KM până la client, precum și durata traseului.

Cu ajutorul acestor informații, operatorul poate promite un timp de livrare mai precis și poate adăuga taxe de livrare pentru distanțe foarte mari.

Istoric Livrări

Istoricul Livrărilor afişează toate comenzile procesate intr-o anumită periodă, filtrate după cartier, agent de livrare, operator telefonic sau tip livrare, permițând căutări după număr de telefon sau nume client.

Printr-un singur click se poate vedea traseul în timpi şi stări ale oricărei comenzi. Această funcţionalitate este utilă în cazul unor reclamaţii, prin introducerea numărului de telefon și alegerea comenzii putem identifica unde a fost o problemă şi cine este responsabil.

Service și support

Supportul remote și telefonic este gratuit și nelimitat în primele 30 de zile. După trainingul inițial relația noastră nu se termină, ne asigurăm ca tu să știi să folosești la maxim soluția achiziționată.

Call center 24/24

Prioritatea nr. 1 a departamentului de service este să răspună și să intevină în maxim 10 minute .
Ne mândrim cu faptul că timpul mediu de așteptare în 2019 a fost de doar 49 secunde.
POSnet oferă un număr unic pentru service, care nu sună niciodată ocupat: 0232 590 049 (16 linii simultane disponibile) cu identificare automată a clientului .

Consultanților noștri li se deschide fișa tehnică a clientului în momentul apelului, astfel știu în permanență soluția furnizată și pot răspunde și inteveni la orice posibilă întrebare sau problemă apărută.

Standard

Asistență și support remote pentru orice întrebări sau configurări legate de utilizarea soluției.
În intervalul normal de lucru 10:00 – 17:00 (L-V).

urgențe

Asistență și interveție remote de URGENȚĂ 24/7, pentru cazurile care împiedică clientul să facă vânzări.
Industria ospitalieră este mereu deschisă și urgențele care pun clientul în imposibilitatea de-a face vânzări sunt tratate cu prioritate 24/7.